lauantai 1. syyskuuta 2012

Joulumuistikirja!

Tarvitsen joulumuistikirjan!!
Olen kirjoitellut ideoita ja ajatuksia ylös wordiin, mutta eipä ole ihan sama asia :D
Ehtisiköhän korjaamaan tämän asian jo tänään...
Onkohan Iittalan Taika-sarjasta tehty vihkoja, joistan muista astiasarjoista tuttuja kuoseja olen nähnyt myös vihkojen kansissa.
Punainen Taika-vihko olisi täydellinen!!
Taitaapi jäädä haaveeksi :D Tällä kylällä ei sellaisia ainakaan myydä ja nyt on tosiaan akuutti tarve.
Mutta ainahan sitä saa haaveilla :)

Oooo, tuo rasiakin olisi ihana!!

-Tea

5 kommenttia:

  1. mie olen tehny itelle joulumuistikirjan ifolorin kautta, oikeasti se on kuvakirja mihin olen laittanut jouluisia kuvia ja jättänyt paljon tyhjiä sivuja kirjoittamista varten ;) ja tuli juuri sellainen kuin itse halusin! ;)

    VastaaPoista
  2. Itse hankin vihon ja kirjoitan sinne kaiken muistiin :) Olen myös tehnyt sellaisen pienen listan johon aina merkkaan jos joku on ollut tuhma :D

    VastaaPoista
  3. tein omaan blogiin juttua siitä mun joulumuistikirjasta (http://ovenvieressa.blogspot.fi/) käväsehän kurkkaamassa jos haluat ;)

    VastaaPoista
  4. Olipa kivannäköinen, täytyy ehdottomasti hyödyntää tämä ajatus :))
    Ja kiva blogi sinulla, jäin lukemaan pidemmäksikin aikaa :)

    VastaaPoista